Keep smiling

1

mei 19, 2011 door Maureen

Waarom heeft een dag maar 24 uur? Ik moet af en toe veel te veel doen in een veel te korte tijd.
Maar wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. En dat doe ik ook heus. Er staan genoeg feestjes, verjaardagen, borrels en gezellige dagen op het programma. Met dat in het vooruitzicht stort ik me weer op het gedichten lezen, paper schrijven, tijdschriften analyseren, stil proberen te zijn in de UBU, werkopdrachten maken en college volgen. Gelukkig is het nog maar 1,5 maand tot de vakantie; hallo Berlin!
Maar Maureen is dus druk, oprechte excuses.

Oh, en die twee achterlijk dikke boeken van de foto, tellen beide ongeveer 1200 pagina’s en moet ik serieus doorwerken. Gelukkig weet ik nu wel dat Georg Büchner nog niet eens 24 jaar oud is geworden, hij kreeg namelijk tyfus. Weer wat geleerd vandaag!

One thought on “Keep smiling

  1. Laura zegt:

    Ik vind hem geweldig!🙂 Hoop alleen dat ik je iets eerder weer zie dan Berlin!🙂

Geef een reactie

